دوشت دالم
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون

سیلام عشقم حالت خوفه عزیزم؟

الهی بمیلم عشقم سلماخورده کاش کنارت بودم تاخوف بشی عزیزکم کوشولوی مری

فدات بشم من ک انقدخوف ومهربون هستی خیلی دوست دارم جیجلم دلم بلات تنگیده

عشقم مگه خیلی خجالتیهولی من که ندیدم خجالت بکشه قربونت بلم من باشیرین زبونیات

شنبه یه روز عالی برامنو عشقم بوت هیچوقت یادم نمیره

عاشقتم کوشولوی من



نظرات شما عزیزان:

ادی جووووون
ساعت23:29---29 مهر 1391
ای جااااااااااااااااااانم ملیم جونم الهی فدات بشم من الهی گلبون اون حرفیدنت بلم من عزیزززززززززززززززم بووووووووووووووووووووسسسسسسسسس سسچقد تو نازی عشقم بله من خجالتی ام عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,ساعت 12:41 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme